الجمعة، 15 فبراير 2008

انا ليه عملت مدونة



اما فكرت انى اعمل مدونة .. كان هدفي الاساسي

انى القي مكان للراحة ...وانني القى لي حد



إلقى لك حد .. لو ضاقت بيك يفتح لك قلب
يبقى لك صحبة و أهل و بيت
يناديك لو إنت في يوم ضلّيت
و يشوفك لو ع الخلق داريت
و يحسّك رغم البين و البعد
إلقى لك حد
إلقى لك حلم من الأحلام
ماتسيبش سنينك للأوهام
دي الدنيا ما بين أفراح و آلام
الشوك تسقيه يطرح لك ورد
إلقى لك حد
إلقى لك قلب يحن إليك
و حبيب يشتاق و يروح يرضيك
لو طالت في الأيام لياليك
يبقى لك فجر و شمس و غد
إلقى لك حد

هناك 19 تعليقًا:

سكينة يقول...

أهلا وسهلا بيك معنا في الفضاء
:)
مش عارفة لو ينفع تعتبريني حد من اللي ممكن يكونوا لك بكره وغد
بس أكيد لو طولتي ساسأل من كل بد
تحياتي

فضفضة يقول...

سكينة حبيبتى

نورتينى والله وكلامك الجميل حسسنى انى هلاقى حد فعلا وان المدونة هى المنفذ بتاعى على الدنيا

انا يشرفنى حبيبتى انك تكونى الحد

هو انا اطول يا سكيننة

متحرمناش مرورك يا قمر

الـسـيـدة نـون يقول...

الف الف مبروك يا فضفضة على المدونة
وحلوة اوى الاغنية دى بتاعة انغام
وياسيتى اعتبرينا كلنا حدود جمع حد يعنى
وارمى حمولك علينا وان شاء الله كلنا هنكون جانبك فى كل اوقاتك
ومستين بعبعاتك يعنى بعبعى هنا ولا يهمك وقولى كل اللى نفسك تقوليه
سلام
اختك خيخة

فضفضة يقول...

خيخة حبيبتى نورتى والله

ومش قادرة اوصف فرحتى قد اية انى لقيت ترحيب بينكم

وكده انا خلاص هبعبع بقى

طالما مش هكلم نفسي وهلاقى حد يسمع

نورتى يا قمر ولا تحرمينا الزيارة الحلوة

only spot يقول...

تعرفى ال\جمل شئ هو انك تلاقيلك حد تفضفضى ليه وتشكيله ويسمعك مجرد انه يسمعك مش اكتر وتحسى ان فيه حد مشاركك افكارك
بدايه موفقه يا فضفضه واهو اسم مدونتك على اسم مدونتى ويا رب يبقو اصحاب واتمنى انك تقدرى تفضفضى واننا نقدر نشاركك فضفضتك
خالص تحياتى

فضفضة يقول...

اهلا وسهلا only spot

نورتى المدونة واسعدنى كثير كلامك


زرت مدونتك وعجبتنى جدا

ويشرفنى نتشارك الفضفضة مع بعض

mado80 يقول...

فضفضه

ازيك

الأول بشكرك علي تشريفك ليا بالزياره في مدونتي المتواضعه وأتمني بجد تبقي بدايه لتواصل بيننا

ثانيا ألف مبروك علي المدونه علي فكره انتي من التعليق اللي سبتيه عندي شكلك عندك حس ساخر عالي أوي وان شاء الله هايبقي ليكي شأن في عالم المدونات والمدونين

ثالثا بقي أغنيه أنغام دي بموت فيها أنغام مطربه رائعه بجد

يارب كل واحد بيحلم حلم يلاقاه ويحققه

ألف شكر ليكي مره تانيه والف تحيه وألف تقدير لشخصك الكريم

فضفضة يقول...

اهلا مدحت باشا

ازيك

نورت المدونة

وزيارة غالية

وشاكرة تهنئتك بالمدونة الجديدة

وربنا يسهل والقى وقت املاها

نورت كتيييييييير ومتحرمناش الزيارة

انين الحزن يقول...

فضفضه

دي اول زيارة وان شاء الله هتتكرر كتير

جميله جدا المدونه والبوست علي فكره الاغنيه دي من الاغاني الاانا بحبها اوي

نورتي مدونتي انا لسه مكتشفه التعليق حالا والله

سلاموووووز ياقمر .... وزة

nigro يقول...

أهلاً بيكي في عيلتك الجديدة
لو على الفضفضة هتلاقي ألف مين يسمعك
الناس هنا أغلبها داخله تفضفض
و هتلاقى كل الأراء و وجهات النظر
و زي ما قالتلك خيخة اعتبرينا كلنا حدود
سلام

Soooo يقول...

كلنا زيك يا فضفضه
كلنا بندور على حد يسمعنا ونسمعه
كلنا اتجهنا للتدوين من كتر ماحنا من جوانا مخنوقين ومكبوتين

وياستي فضفضي براحتك واتكلمي براحتك خالص
واحنا كلنا اخواتك واهلك

يلا بقى عايز الاقي المدونه بتاعتك مليانه مواضيع




سلاموووووووووز

قبلة الحياة يقول...

فضفوضة الف مبروك على المدونة وان شاء الله كلنا معاكي واخواتك وكلنا جوااااااااانا كتير وكتير وكتير وجايين هنا بردك ندور على حدود وحدايد يسمعونا ويارب بئه ما يكونوش واقعين على ودانهم ربنا يستر

الف مبروك يا قمر وربنا يوفقك باذن الله

فضفضة يقول...

وزة حبيبتي منورة دايما

وشرفتينى

ويارب على طول منورة هنا عندي

فضفضة يقول...

نيجرو

نورت المدونة

وانا مبسوطة جدا بالحدود اللى لقيتها بينك

وياريتنى كنت عملت مدونة من زمان نورت

عندي ربنا يخليك يارب

فضفضة يقول...

سوووووو ياااااااسوووووووو

كلامك بيرفع معنوياتى جدا والله

الله يخليك يارب

وتشريفك ليا وسام على صدرى

نورررررت

فضفضة يقول...

قبلة الحياة

نورتى ومنورة دايما

وانا مش هقعد على ودانى خالص

هسلكها كويس وهاجى لك انتظرينى

LOST يقول...

انا موافقاكي جدا واسمحيلي اكون صديقتك

وياريت التواصل دائما على مبدأ مدواناتنا

dreem يقول...

ازيك يا استاذة
اتمنى انك تكونى بخير وسعادة
واشكرك على زيارتك وتعليقك الجميل
اسلوبك جميل جدا وواضح ان فيه حاجات كتير جواكى بتتسابق علشان تطلع
طلعيها بس بلاش تطلعى اللى هيوجعك ..
وهقولك ليه وعن تجربة
الفضفضة احيانا كتير بتعمل عكس المنتظر منها
الناس فاكرة انها لما بتفضفض بترتاح !!
بس العكس صحيح اللى بيفضفض بيطلع كل اللى جواه ويحطه قدامه فبيتوجع اكتر
وربنا يستر وما نردعش تانى للورقة والقلم ونقطعها بعد ما نفضفض
تحياتى يا جميل وربنا يخليلك ابنك

فضفضة يقول...

دريم

نورتى

واسعدنى جدا تشريفك

واسعدتنى جدا مدونتك والله

وكلامك جميل وعملي

بس الواحد من كتر اللى شاله فى قلبه سنين

بيقول ان الاوان يطلعه

مهو على الحالتين مش مرتاح

نورت جدا جدا

وتحياااااااتى