الأحد، 16 مارس 2008

انا بأقرع يا جمااااعة ...
















بصوا بقى من الاخر



واعتراف رسمي منى


انا عندى عاهة


مستديمة


بس بحاول اعالجها ,,واشفي نفسي منها


والله المستعان...


العاهة دى هى سماع الاغانى ..


طول عمري ..ابطلها ..وارجع لها تانى


وربنا يارب ..يقوينى على شيطاني


وطبعا بما انى رب البيت


وبما ان رب البيت بالدف قائما ...



فشيمة اهل البيت كلهم ..ايه يا حلوين


ايوة برافوا عليكم ..الرقص فعلااااا


ابنى بقى اللى عنده سنتين ..



شيمته الرقص ..وهز الوسط


والظاهر ان ربنا بعته ليا ..



عشان يكون سبب انى ابطل


سماع الاغانى ...


لان الواد الله يهديه ..طالع بلوة مسيحة


وذوقه فى السمع ...يعععععععععع


بلاش اقولكم ...هااااابط هاااااابط هااااااابط



...يا ولدي ...


يعنى الواد يكون بيعيط


وفاتح (الطرنش )


ومحدش يسأل يعنى اية طرنش




المهم انه وهو فاتح الطرنش



على اخره اول ما يسمع


موزة من الموزز بتلعل



يسكت ساااكت وينكتم


وطبعا انا بجيب له على طول



الموزز اول ما يعيط


لدرجة انى فكرت اتعاقد مع موزة



من الموزز براتب شهر


تيجى تقعد معانا لحد ما يكبر كده ويبطل زن


بس خفت احسن اما يكبر



واجى امشيها يطلع لى ابوه


ويزن عشان عايزها !!!


المهم الكلام خدنى وده مش موضوعنا اصلا


موضوعنا انى بقى لما بجيب



قنوات الاغانى اللهم عافينا


بقعد اشوف العلم والتكنولوبيا



وصلوا بينا لفين


وده بشوفه من خلال متابعتى للشات


الموجودة فى الشريط بتاع القناة


وااااااه اااااااااااااااه


بشوف العجب


ومش هقول لكم ...على الانحطاط ولا الانحلال ولا ولا ولا ...


بس عايزة اسأل سؤال ؟


هما ليه الناس كلها !!


بقت ...مدير بنك ... ودكاترة ...


و باشمهندزين ... ورجل اعمال مرموق


وبنت امورة واستايل ... مدير مالي


طب البت اؤشة المنكوشة راحت فين ؟


وابو على بتاع عربية الكبدة راح فين ؟


وسكالانا بتاع الزبالة راح فين ؟


واوعوا حد يقولى


دول معهمشي فلوس يبعتوا رساايل


لان هما دول الوحيدين اللى معاهم فلوس ....


والادهى من كده ...


ان كل الناس اللى سبق ذكرهم


يتراوح سنهم من 20 الي 24


ماااااااااكسمم


والله العظيم بجد يعنى كلهم حلوين..


وزغننين


طيب انا مش ليا حق اتجنن ..


وبعد كل ده


يجي جوزى يسألنى ..


شعرك بيقع ليه ؟!!!!


حاااااااااجة تفلق






هناك 62 تعليقًا:

almasry يقول...

أول بتاع أهو

انا بقى دى مش عاده عندى ولا حاجه دى لامؤاخذه مرض ... يحصلى حاجه لو مسمعتش أغانى وبلاذات البت جنات


وسيبك من حكايه المزز دى

تحيــاتى
المصـــرى

فرنسا هانم يقول...

هو انتى بتحطى ودنك مع الشات
ده لعب التلات ورقات
التلت ملاحيس
والتلت مهابيل
والتلت تبع القناه نفسها
انا عن الاغانى
انا مبحبش اسمع سيرتها خالص
ولا اى اغنيه
غير الست
وعبد الحليم
وفريد
ونجاه
وفايزه احمد
وكارم محمود
وصبوحه
ووووووووووووووووووو

مروة الزارع يقول...

انا زيك ساعات بتفرج على الشات دة عشان اضحك

دول معاتية بجد

انا نفسى كمان ابطل سماع اغانى

يتوب علينا ربنا

تحياتى ليكى يا جميل

اول مرة عندك ومش هتكون الاخيرة

انين الحزن يقول...

يافضفضه

ازيك ياقمر
الواد ابنك طالع مزاجه عالي يعني

وليه في المووزز كمان
انا من اول ما انشغلت بالمدونات بقه وبتاع مبقيش اتفرج عل يالتلفزيون غير نادر اوي لما بيكون النت فاصل وبتفرج علي المسلسلات مع ماما مش بحب الاغاني الجديده خالص
اناليا في القديم ام كلثوم وورده وحليم ومنير بقه والناس الجديده الا بتفهم بس بس القديم اكتر
سلاموووووووووز كبير للواد القمر بتاع المووزز
وزة

Esraa Hamed يقول...

هههههههههههههه
ابنك ده جاااامد علي فكرة
ههههههههه

ربنا يخليهولك يارب و يكرمك بيه

عجبني قوييييييييي اسلوب كتابتك و كلامك مدونتك بجد لذيذة جدااااا
هتلاقيني هنا كتير ان شاء الله

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

بصى يابنتى انا جبت موبايل 2 جيجا علشان احمل عليه اغانى براحتى
ابنى و بنتى 7و 4 سنوات مدمنين اليسا و محمد فؤاد و ايهاب
واما نروح فرح بيبقوا مش عايزين يبطلوا غنا
اما عن شريط الشات ياحبيبتى فهو الهطل بعينه و ناس مش لاقيه حد يلمها

فضفضة يقول...

المصري نورت

والف سلامة عليك من المرض وربنا يشفينا ويشفيك ياااااااااارب

فضفضة يقول...

فرنستى الجميلة

اه والله لعب التلات ورقات

وكويس قوى انك مش بتسمعى اغااااااانى

غير لكل المطربين بس

عقبالنا زيك

نورتى يا قمر

فضفضة يقول...

مروة المزارع

نوووووورتى ونورررتى

واهلا بيك اول مرة

وفعلا الشات دول مهاطيل بجد

تسلمى لى يارب

ويارب تبطلى اغانى وانا كمان يارب

فضفضة يقول...

وزززززززتي

ازيك يا جميل

انا كمان ناوية انى اعالج نفسي بالمدونة

واغرق فيها

عشان استغنى عن حاجات كتير
مالهاش لزمة فى حياتى

تحياااااااااتى

فضفضة يقول...

اسراء احمد

نورت باول زيارة

وربنا يسعدك على كلامك الجميل

تحياااااااتى

فضفضة يقول...

صيدلانية

نورتى والله

ومش عارفة اقولك اية

على الاغانى

اقولك

الف مبرررررررررروك على الموبايل

الجديد هههههههه

نورتى يا قمر

القلم السكندري يقول...

ربنا يبارك لك في المحروووس

وولا تطلعي عينه ولا يطلع عينك

يرزقك بره ان شاء الله

أا عن موضوع الأغاني

ربنا يتوب علينا كلنا

أنا عجبني أوي انك حاطة قرآن في المدونة بدل الل موسيقي والكلام الفارغ ده

أول زيارة وأن شاء الله مش الأخيرة

تحياتي

غير معرف يقول...

هاى
انا ريهام تسمحولى ابقى صديقة ليكوافى مجموعة المدونين
الموضوع بجد يجنن برافو عليكى كلامك جميل
اصل كل حاجة دلوقتى الغناء والتمثيل كله بيتجه اليه



تحياتى
ريهام

فضفضة يقول...

القلم السكندرى

نورت مدونتي المتواضعة

ويارب يسمع منك ويرزقنى

بره يااااارب

وربنا يتوب علينا يارب من الاغانى

شاكرة مرورك الطيب

فضفضة يقول...

ريهااااااااام

اهلا وسهلا نورتى عندنا

وانتى طبعا تشرفينا فى عالم المدونين

بس انتى لية مش عاملة مدونة اصلا

عموما اهلا بيك بمدونة او من غير

غير معرف يقول...

حبيبتى انا عامله مداونه
انا هديكى اللينك لو مش عندك مانع
http://roma5008.blogspot.com/
اوكى الحب الجميل اسمها

غير معرف يقول...

حبيبتى انا عامله مداونه
انا هديكى اللينك لو مش عندك مانع
http://roma5008.blogspot.com/
اوكى الحب الجميل اسمها

Soooo يقول...

أمير الغرام بيمسي على الكنترول وبيسلم على ساحرة ميلودي

دي من نوعية رسايل الشات اللي بتتبعت
-----

وبعدين ايه الاحقاد دي .. دول اصلا اصلا بتوع الكنترول بيهيسو مع بعض .. انما ولا في ساحرة ميلودي ولا امير الغرام

وحتى لو في .. ماتسيبي الناس تحب بعض وتعيش الوهم

بطلو بقى مش عارف ايه يا شيخه


ملحوظه
لو جبتي موزه لابنك .. هاتيلي معاكي اربع خمس ست موزز انا كمان .. انا مش عشاني انا عشان بنات اخويا



سلاموووووووووووز

موناليزا يقول...

يعنى ده من وجهة نظرك سبب وقوع الشعر؟؟؟

LOST يقول...

بصي اتي لو اعدتي تقري التشات هاتتجنني اكتر من مناظر المزز اللي مش عاجباكي

اما زمن الناس اللي بتسمع اغاني بمزاج اعتقد انه راح

اما ابنك الزغنون ملا زم تعودي على حاجة تانيه زي القرآن ..جربي وهاتلاقيه بيسكت...وحاولي تعودي على افلام الكرتون هايحب ألوانها

مجداوية يقول...

عزيزتى

الهداية من ربنا فعلا بس برض لازم الواحد يكون بيسعى لها بمعنى أنا كنت أكتر واحده بتسمع موسيقى كلاسيك وباحضر كونسيرات مكتبة الأسكندرية على طول لكن دلوقت لأ واستبدلت ده بسماع القرىن الكريم ومش حكاية اغانى هابطة ولا أغانى راقيه ولا مغنيين دلوقت ومغنيين زمان لأنى بطلت أسمع أغانى خالص وموسيقى لما تأكدت من انها حرام بنص الحديث الصحيح لرسول الله فى البخارى وقدرت أبطل لأن الهدف أسمى من مجرد الاستمتاع بالنغمات أو الكلمات والهدف هو رضى الله فلو حطيتى الهدف ده قدامك حتهون قدامه أى متعة وحتقدرى ان شاء الله زى اللى بطل السجاير عشان رضى الله ,المهم الهدف

arsenalwy يقول...

فعلا الغانى دى داء

لا يمكن الشفاء منة

وبالذات بعد ماحطولة الحلويات اللى انتى بتقولى عليها

والشات دة نكتة ايوة اللة

مثال
(اريد بنت للصداقة الجادة...... بس احب اقولها ان انا احول واقرع وقصير قوى وسمعى تقيل........بس خلها على اللة)

فضفضة يقول...

سو يا سو

سو عندنا يا مرحبا يا مرحبا

انت فعلا معاك حق هى احقاد

وهما فعلا بتوع الكنترول بيهيصوا مع بعض

وبالنسبة لاولاد اختك

خلاص هجيب لهم موزتين معايا

متقلقشي

نورتنا

فضفضة يقول...

موناليزا




اهلا وسهلا

وسبب وقوع الشعر حبيبتى

انى بشد فى شعرى

من عمايلهم والله

تحياااااتى
----------------------
--------------------------

lonleymomo




الله حبيبتى انا لعبته كل الالاعيب
كارتون وقران

وموسيقي بس من غير اغانى

وهو على صرخة واحدة

موززززز يا ماما موززززز يا ماما

ربنا يهديه

دعواتك يا قمر نورتى عندنا

=============================
==============================

مجداوية



اهلا وسهلا

وربنا يهديك يارب ويهدينا ويثبتك يارب

ومترجعيش للاغانى تانى

دعوووووووواتك
===========================
===================================

arsenalwy


اهلا وسهلا ونورت عندنا

ومعاك حق هى لعنة فعلا ربنا يتوب علينا كلنا ياااااارب

تحياااااااااتى

قلوب بتغنى يقول...

فضفضه
احب اقولك ان الموضوع مفيهوش
حاجه غريبه ولا حاجه ابدا
كل الموضوع لما يبقى فيه فراغ ويبقى عندك شعوب كامله من المتسكعين المهمشين
مسلوبين الدور
طبيعى ان كل همهم
يبقى انا حلوه وصغيره لا طويله ولا قصيره
اشطات

Desert cat يقول...

هو سماع الاغانى مش مرض اكتر ما هو ازواق ... وكمان الميوزك الكلاسيك بتهدى الاعصاب يعنى لما يجى النونو يعيط شغلى له كلاسك وروحى روقى البيت
اما بقى الرسايل اللى بنوشوفها كلنا دى بتكون ناس فاضية وقاعده تتسلى على بعضها بمعنى ان مفيش رجل اعمال اساسا عنده 24 سنة وكمان فى عصرنا ده امال اللى عندهم 40 سنة مش عارفين ياكلوا مش يتجوزوا حتى ازاى وليه ...
دى كلها اشتغالات يا حبيبتى

la3lahakhier يقول...

السلام عليكم
مش عارفة اقول ايه
بس جربى حاجة عملناها فعلا مع حد اعرفه ..جبناله اغانى دينية وسامى يوسف وفعلا اختلف ذوقه على الاقل
ربنا يصلح لك حاله يارب
لعلها خير

فضفضة يقول...

قلوب بتغنى

نورتى المدونة

ومعاك حق فى كل كلمة

والله فعلا احنا مغيبين

تحياااااااااتى

فضفضة يقول...

قطة الصحراء

اهو ده اللى مجننى

لو عنده 24 سنة ومدير عام

امال الناس مش لاقية تاكل اولادها لية

ولا ده عبقرى زمانه يعنى

تحيااااااتى

فضفضة يقول...

لعلها خير

نورتى المدونة واهلا وسهلا

وطريقتك خير

ان شاء الله هجربها لعل وعسي

ولعلها خير يارب

تحياااااتى

أحمد سعيد بسيوني يقول...

ربنا يهدي الجميع
بس الموضوع عاوز نية صادقة وتحمل كبير للمسئولية
تحياتي

simple girl.. ..simple dream يقول...

انا شوفت مرة فى الشات مكتوب
واحد رجل اعمال وسيم يبحث عن مطلقة او متزوجة عشان يدلعها


اخر مسخرة والله


ربنا يعافينا

nigro يقول...

ازيك يا فضفضة.. أخبارك إيه؟
أولا ربنا يشفينا جميعاً من بلوى الأغاني بجميع أنواعها
بالنسبة لمشمش الصغنن ابنك اللي ما بيبطلش عياط غير بالموزز
أنا عندي خبرة مجربة بس المشكلة انك أمه و مش هتقدري تنفذيها
بعد ما تعملي كل الوسائل الممكنة علشان تسكّتيه و برده لسه مش راضي يسكت
سيبيه يخلص شحنة العياط اللي عنده خااالص
و هتلاقيه سكت لوحده و ارتجع عن اللي بيعمله
بس إيه ده انت نسيتي سعاد المحروقة و عبده الحلاق و شوقي المسحراتي و ابراهيم بتاع القلل و جابر محروس
مين جابر محروس ده؟!!!

كاميليا بهاء الدين يقول...

ههههههه

ولا يهمك

كل سنة وانتي طيبة ياقمر

كاميليا

Hossam Nasr يقول...

ليس بعد هذا الكلام كلام

"مجداوية يقول...
عزيزتى

الهداية من ربنا فعلا بس برض لازم الواحد يكون بيسعى لها بمعنى أنا كنت أكتر واحده بتسمع موسيقى كلاسيك وباحضر كونسيرات مكتبة الأسكندرية على طول لكن دلوقت لأ واستبدلت ده بسماع القرىن الكريم ومش حكاية اغانى هابطة ولا أغانى راقيه ولا مغنيين دلوقت ومغنيين زمان لأنى بطلت أسمع أغانى خالص وموسيقى لما تأكدت من انها حرام بنص الحديث الصحيح لرسول الله فى البخارى وقدرت أبطل لأن الهدف أسمى من مجرد الاستمتاع بالنغمات أو الكلمات والهدف هو رضى الله فلو حطيتى الهدف ده قدامك حتهون قدامه أى متعة وحتقدرى ان شاء الله زى اللى بطل السجاير عشان رضى الله ,المهم الهدف

18 مارس, 2008 02:45 ص"

أحترامي وتقديري

زى الهوا يقول...

ههههههههههههههههههههههههه , تحفة والله العظيم , يانهار ابيض الواد من صغره كدة , دا اصلا ربنا يستر على عهده , ماحدش عارف هيحصل ايه اكتر من اللى حاصل , اما بالنسبة للشات فانا مابحبش اتفرج عليه علشان عينى بتحول , دا غير إن لو كلمة عدت بسرعة من غير ما اشوفها باقعد متكدرة طول اليوم هههههههههههههههه , بجد ربنا يهدى الشباب دول , قصدى العواجيز , وكفاياهم كذب بقىىىىىىىىى

صبرني يارب يقول...

اول مره اكتشف ان انتى مش نفس خمسه فضفضه على فكره انا بقى فهمت تقيل الايام دي مش عارفه ليه .

المهم حلو اوي حكاية المزز دي على فكره انا كنت باعمل كده لولادي وهما صغيرين بس انا بقى امتنعت عن فعل ذلك من اول ما يكبروا شويه يعنى اقصاها سنتين
وعلى فكره انا ربنا تاب عليا الحمد لله من حكاية قنوات الاغاني دي بس انا باسمع اغاني لانى مش شايفه فيها حاجه غلط خصوصا الاغاني المحترمه .
ومش هانتطرق لحكم الاغاني فى الدين عشان موضوع طوييييييييل لكن بعد بحث وفحص وتمحيص لقيت انى ممكن اسمع اغاني محترمه من غير مزز وكمان مش على طول ومش تكون لهو ليا عن الفروض والذكر .
مع احترامي لاي راي اخر فى هذا .

لكن بقى بصراحه من يوم ما شلت المراره وانا ما عدتش باتفرج على كليبات اوي عشان ما عدتش باستحملها .
ساعات باعمل زيك واجيب لابنى الصغير بس لما يكونواا لكبار نايمين شوية مزز يتفرج عليهم عشان يبطل زن ( وطبعا وجوزي مش موجود ) ههههههههههه . انما باشوف العجب فى الاغاني ومن فتره كده شوفت واحده بتغني كده كرتون مش عارفه بتقول ايه باللبناني ومش عارفه يا اختي لطش فى وداني كلمى قليلة الادب مش عارفه بصحيح ولا انا وداني ملوثه اصلا .
باشوف اهوال وحكاية انا لشعب كله بقوا مهندزين ودكاتره دول لوحده موضوع تاني كبير كبير كبير ولو فى القاهره تلاقيهم برضه ساكنين فى مناطق معينه والمناطق التانيه لسه ما دخلهاش نت تقريبا .
وبعدين صحيح انتى ليه شعرك بيقع ؟؟؟؟

لازم الصمغ الى عندك صينى يا وحشه هاتي كوري بقى بلاش كده .

Gihad N. Sohsah يقول...

لا يا بنتي كله الا شعر الواحدة مننا...
دة الواحدة مالهاش الا شعرها

سيبك من موضوع تبطلي اغاني دة لاني بموووووووت في الاغاني والموسيقى

حاولي تسمعيهم اغاني ماجدة الرومي وكاظم وعبد الحليم ونجاة وفيروز.....الخ

عشان العيال يا اما يبقى ذوقهم راقي يا اما يتعقدوا

فزلوكة يقول...

الشات دا بيدل على حالة الرخاء والتقدم الأخلاقى التكنولوجى إللى إحنا وصلنالوه

بس بجد نصيحة متعوديش ابنك ع الأغانى لحسن هتبقى مشكلة جامدة وبعديييين وإنتى ماشية معاه فى الشارع يعمل موقف كدا ولا كدا تبقى مشكلة

ربنا يخليهولك يارب ويهديهولك

غير معرف يقول...

hellloz:
3arfa wana fe masr walahy el 3azeem kont bafta7 el caste 3ala songs and alsso turn on the tv 3ala el channels beto3 l video clip asl ana kont 7atahom kolohom wara ba3d o 2a2eod 2a2aleb yegy fe 20 ma7atah keda w lama yegy video ana ba7eboh 2a2om 2afla el casete o 2atfarag 3al video 2oly beta3 sa3aat kteer awy 2a2eda el 2a3da deh l3'ayet ama mamy galha 2araf meny ba3atetny usa o mn sa3etha walhy ya benty wala a3raf 2ay 7agah 3an el ma7atat beta3et el 2a3'any 7'ales howa belkteer banazel el cd beta3 7ama2y o fo2ad o elissa lama yenzelo o 3aleho toul el sana ba2a,so ana mesh 3arfa el chat bar wesel l 3'ayet feen delwa2ety bas ya reet te2olely
salam ya gamiela

دكتورة سنان يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يعنى حتى العيال الصغيره ليها فى الموزز يالهوتى:)
سنتين وليه فى الموزز :))

dreem يقول...

ازيك يا فضفوضة ؟
يارب تكونى كويسة انتى وكل مين يهمك امره ..
بصى يا جميل
ابنك لسة صغير وانتى مستعجلة على ظبطه من دلوقتى .. اصبرى شوية فاضله سنتين ويدخل الكي جى وهيتلهى فى المذاكرة وهتطلع عينك بجد وطبيعى مش هيبقى فاضى لا للاغانى ولا للمزز ..
يا حبيبتى تربية العيال صعبة جدا وكل يوم بحال ولازم تحاولى تخليكى هادية لان الموضوع ده مش هيطول والتقيل جاى
اصبرى وخليكى هادية .. العبى معاه واضحكى وماتركزيش فالحاجات اللى بتضايقك وابقى غيرى تسريحة شعرك كل شوية علشان الصبع يخف .. يعنى شوية تفرقيه مالنص وشوية من الجنب اليمين وشوية مالجنب الشمال وممكن تستعملى زيت خروع .. بس قبل كل ده
هدى نفسك وما تتضايقيش
تحياتى

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

السلام عليكم
انا عن نفسى مبطلة اغانى من زمان

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

السلام عليكم
انا عن نفسى مبطلة اغانى من زمان

انين الحزن يقول...

فضفضه

انتي فين مش بتباني ليه؟؟؟

قولي انك كويسه هاه

انا اجي اسلم عليكي وبتاع وشاي بالنعناع

سلامووووووووز
وزة

nigro يقول...

أنا قلت آجي أسلّم و أسأل
فضفضة!
انت فييييين؟
لعل المانع خير

انين الحزن يقول...

يافضفه

انتي فين بجد طولتي اوي المره دي انتي متعوووووووووده ولا ايه

سلاموووووووووووزة

وزة

Mafrousa يقول...

ايه ده معقوله انا ما دخلتش لغاية دلوقتى... ازاى طيب ده انا باعمل شك كل يوم اشوف فيه حاجه جديده و لا لسه ... و كنت حندهههه عليكى حالااااااو اقولا يا فضفضه رحتى فين ...
المهم يا جميل .. ماهو الولد برضه معزور جى فى زمن الموزز كتير و كل حاجه باينه و بالالوان...سيبيه ...مش بيقفل الطرنش... و يركز سيبيه ...بكره لما يكبر انتى اللى حتفتحى الطرنش ده علشان يبطل يتفرج ههههههههههههههههو

أبو عبدالله يقول...

في الحيقية انا معجب جدا بمدونتك انا شفت مدونات لكن كذا ما شفت
وفي الحقيقة أنا عندي موضوع مهم وضروري ياليت ماتكسفيني (اي ما ترديني)
المهم ضروري ارجوك هذا الماسنجر
mamg_7@hotmail.com

Ahmed Mubarak يقول...

انا الي عايز اعرفه بيجيبوا الرصيد ده كلوة منين

وسبحان الله الناس الي بتعمل شات ديه كلهم ماشيين بنظام
" تعالى يا مقرر يشبك على طول"

تحياتي

انين الحزن يقول...

فضفضه

انتي لسه مجتييش انتي فين بجد

دنا غبت شهر وانتي لسه مش موجوده

انتي عامله ايه وحشااااااانه بجد

تعالي بقه

وزة

Soooo يقول...

اين انتي يافضفضه
لعل المانع يكون خير يارب

ربنا يرجعك لينا بالسلامه



سلاموووووووووز

محمد إبراهيم محروس يقول...

والله الواد ابنك دماغ
خليه يسمع
هتيجي عليه
الناس كلها بتسمع اغاني
يجوز يطلع مطرب
صوته حلو ويرحمنا
خالص تحياتي

Misrdream يقول...

ربنا يخليهولك
ويكبر وعياله يخلوه يقرع
مدونتك دمها خفيف وعفويه
تقبلي تحياتي

Empress appy يقول...

انتى فين يا بنتى مختفيه ليه كده يا رب تكونى بخير

Unknown يقول...

زى ما حضرتك قلتى انحطاط فى الذوق والاخلاق فالاكيد انه كمان كدب من النوع التقيل والسباك يبقى مهندس
والعربجى يبقى طيار وهكذا
ربنا يقويك وتبطلى تسمعى الاغانى
اللهم اهدنا

د/اجدع بنوته يقول...

اولا عندك حق جدا شعرك يقع

ثانيا معندوش حق خالص يسالك السؤال ده

كل حاجه ف الدنيا دلوقت بقت تؤدى لنفس النتيجه

ربنا يقويكى ويقوينا ع مجاهدة الاغانى دى والله

وربنا يخليلك كتكوتك الزوغير وزوقه يبدا يرتقى

Unknown يقول...

الوووووو
يا اهل الدار
كل دي غيبه طولتي علينا
عودي يا هاميس
بجد ارجعي احسن اعيط وابهدل الدنيا هنا
اخبارك ايه واخبار خطيبي
الواد ده انا مطمنه على مستقبلي معاه

simple girl.. ..simple dream يقول...

الشات دة اللى يركز معاه يجيبله شلل رباعى
واصلا اللى متابع لقنوات الاغانى دى هيشوف البدع

بجد يابنتى عشان تحافظى على الواد الحيلة
ماتشغليش قنوات الاغانى قدامه تانى

koukawy يقول...

انتب ازاي اصلا كان بيجيلك نفس تقعدي قدام القنوات الغبيه دي

الفقيرة إلى الله أم البنات يقول...

انت فين
معقول كل دى غيبه
يعنى بمزاجك الغيبه دى
ولا ظروف
ربن يفرج كربك ويرد لينا رد جميل
بجد قلقنا عليك
تعالى بقى
وعاوزين نعرف اخبار ابو ذوق طرنش ايه
عامل فيك إيه